Page content

[Video] Bouw een sterk merk in 5 stappen!

Afgelopen dinsdag was ik met LunchWebinar te gast bij Vrouwen die Bouwen in Rotterdam. Onderwerp was “Bouw een sterk merk in 5 stappen”. Het bijzonder was dat zij tegelijkertijd mijn gasten in LunchWebinar waren. Heb je het webinar gemist? Of wil je het nog een keer bekijken? De opname is nu beschikbaar.

[vimeo]http://vimeo.com/76471438[/vimeo]

In dit webinar doen Jacqueline en Rinske de lancering van hun event “Don’t Wast Another Day” (DWAD).

Alle informatie over het event is nu ook online te vinden.

Let op: de opname van “Bouw een sterk merk in 5 stappen” is slechts tijdelijk online beschikbaar en kan elk moment weer offline gaan.

Vind je het webinar waardevol? laat dan je feedback achter onder dit artikel. Of op facebook!

In 5 stappen naar een sterk merk

De route naar een communicatiestrategie die makkelijk geld oplevert

Heb je het webinar gemist of wil je het opnieuw bekijken?

De opname staat nu online.

———————-

Herken je de volgende communicatie-clichés:

Lunchwebinar 8 oktober 2013 vrouwen die bouwen in 5 stappen sterk merk

  • Communicatie kost veel geld en moeite en levert niet direct iets op
  • Bezuinigen op communicatie is niet bedreigend voor de organisatie
  • Met communicatie los je geen strategische issues op
  • Onze medewerkers snappen niet waar het over gaat terwijl wij al zo vaak hebben verteld waar we heen gaan.
  • De pers zoekt alleen maar sensatie en geen goed verhaal
  • Mijn klanten gaan naar de concurrent terwijl wij hetzelfde of zelfs betere producten bieden
  • Ik zou wel een corporate story willen die mijn merkbeleving versterkt

Tijdens het webinar laten Rinske Schellekens en Jacqueline van den Bergen van Vrouwen die Bouwen zien hoe je in 5 stappen naar een sterk merk groeit zodat communiceren direct resultaat oplevert. Zij vertellen hoe je de juiste marsroute kunt bepalen naar een communicatiestrategie die

Lees meer

Autorespond om je Email en Online Verkoop te Automagiseren!

Lunchwebinar 1 oktober Welmoet Babeliowsky zet marketing direct om in cashflow

Ervaar je als expert, trainer of coach één van de volgende problemen:

  • Doe jij veel aan marketing maar zie je daarvan geen direct resultaat?
  • Heb je een gebrek aan cashflow in je bedrijf?
  • Betalen jouw klanten jou pas lang nadat je de dienst hebt geleverd?
  • Moet je je klant vaak achterna zitten om jou te betalen?
  • Weet je niet precies welke omzet jouw bedrijf maakt op deze dag, week, maand of jaar?

Dat kan anders.Lees meer

Lunchwebinar – 3 winstpunten van zichtbaarheid en focus [Video]

Doynell Karting

De voorbereiding van dit webinar was al bijzonder webinar. Maar ook de uitvoering werd bijzonder.

Zoals je weet is LunchWebinar altijd op dinsdag van 12-12.30 uur. Deze heb ik eenmalig verschoven naar woensdag. Dat heb ik gedaan omdat ik een onweerstaanbaar aanbod kreeg: een dag karten op een buiten kartbaan in Eindhoven. Die uitnodiging kreeg ik in mijn vakantie in Frankrijk. Dat was op de avond dat ik ’s middags met mijn zoon was gaan buiten karten. Toeval of niet?! Ik hoefde niet lang na te denken. Dit wil ik niet missen.Lees meer

Lunchwebinar: 7 tips voor meer resultaat met je website

Door griep van Lucy was ik mijn eigen gast in lunchwebinar met “Meer focus, beter zichtbaar” op 25 september. Benieuwd naar de tips van Lucy, meld je aan op Lunchwebinar. Je ontvangt iedere week actuele informatie over mijn gast in Lunchwebinar. En Lucy zit hier binnenkort weer bij!

Het webinar van 25 september met Robert Mares kun je online bekijken.

[vimeo]http://vimeo.com/75437891[/vimeo]

Lees meer

Lunchwebinar: Visuele Communicatie op een Hoger Niveau voor Minder Geld

Lunchwebinar 17 september Marcel Kortekaas

Krijg je eindelijk je visitekaartjes blijkt je e-mail adres niet te werken. Of je telefoonnummer klopt niet.

Herkenbaar?

In dit lunchwebinar op 17 september 2013 interview ik Marcel Kortekaas. Marcel is al meer dan 15 jaar ondernemer. Heeft honderden logo’s ontworpen. Duizenden visitekaartjes voorbij zien komen. Hij weet als geen ander waar het mis kan gaan bij het uitwerken van je visuele communicatie.

  • Wat is visuele communicatie?
  • Dat is toch alleen voor grote bedrijven?Lees meer

Lunchwebinar: de 3 grootste blunders in online marketing

Petra Iuliano Lunchwebinar webinarexperts.nl

De aftrap van Lunchwebinar werd gedaan door Petra Iuliano van iuliano.nl

Herken jij dit?

  • Je zit onder het juk van de prijsdruk van de economische crisis en je omzet daalt?
  • Je beschikt over heel veel inhoudelijke vakkennis maar vindt het lastig je bedrijf van de grond te krijgen?
  • Je zit wel op Twitter, Facebook en LinkedIn maar het levert je nauwelijks business op?
  • Je hebt een website en krijgt er bezoekers maar niemand neemt contact met je op?Lees meer

Telewerken stagneert. Toekomst aan videoconfencing!?

Telewerken vs videoconferencing

CBS heeft onderzoek gedaan naar telewerken. Uit dit onderzoek blijkt dat in de periode 2004-2010 het aantal bedrijven, met meer dan 10 werknemers, dat mogelijkheid tot telewerken aanbiedt, is gegroeid van 25% naar 61%. In 2012 is dit echter lichtjes afgenomen tot 59 procent .De mogelijkheid voor telewerken is in Nederland met 90% het meest beschikbaar bij financiële instellingen en IT bedrijven. Dit is te verklaren door de hoge mate van automatisering van processen. Bij bedrijven die een fysieke prestatie leveren is telewerken veel minder ingevoerd. Minder dan de helft van de bedrijven in de bouwsector biedt de mogelijkheid tot telewerken. Terwijl ook in deze sector voordelen te behalen zijn voor het personeel dat niet in de directe uitvoering betrokken is. Een bouwbedrijf dat videoconferencing implementeert zal beter scoren op de CO2 prestatie ladder. En is daarmee aantrekkelijker als leverancier voor de overheid.

Lees meer

background: rgba(255, 255, 255, 0.73);