Page content

Succes met Affiliate Marketing

Het belangrijkste voor succes met affiliate marketing is het produceren van content van hoogwaardige kwaliteit en het toevoegen van waarde aan het Internet. Er is al een overvloed aan junk websites online. Je zult niet ver komen als jij de volgende website met slechte content maakt Ik raad meestal af om een website rond een specifiek product op te bouwen. In plaats daarvan kies je een onderwerp, niche of hobby waar je graag over schrijft voor een lange periode. Zodat je daar een website over kunt bouwen. Wanneer je dan een affiliate product toevoegt aan de site om aan je bezoekers te verkopen is dat veel natuurlijker. En omdat je zeer waarschijnlijk al het niveau van expert hebt bereikt zullen de lezers je aanbevelingen veel meer vertrouwen.

Lees meer

De Marketing Machine om een Constante Stroom Klanten te realiseren!

Marketing is al meer dan 20 jaar mijn vak. Er is megaveel veranderd in die tijd. Marketing is zowel wetenschap als kunst, zeker nu online business automation technieken oprukken.

Ik volg veel succesvolle (online) ondernemers die een business bouwen van 6 of 7 cijfers per jaar. Hoe doen ze dat nou? En wat is het verschil tussen het bouwen van een 6 of 7 cijferige business?

Het verschil zit hem NIET in wat jij denkt.

  • Het zit hem NIET in het product/de dienst die je verkoopt
  • Het zit hem NIET in het type bedrijf dat je hebt – online of offline
  • Het zit hem NIET in de bezoekers aan je website
  • Het zit hem NIET in de copywriting van je salespagina/landingspagina
  • Het zit hem NIET in een bepaalde lanceringsmethode of -systematiek

Jammer hè?

Om een goede en lucratieve online business te bouwen heb je veel verstand nodig van (online) marketing, salesfunnelstrategieën, business automation systemen en dat je de tools weet in te zetten zodat het bedrijf voor jou gaat werken. Met business automation bedoel ik het aan elkaar koppelen van online salesfunnels, IT systemen en software om je bedrijf soepeler en jouw producten als vanzelf te laten verkopen.Lees meer

GoToWebinar Webbrowser ondersteunt nu tot 2.000 Deelnemers!

GoToWebinar Webbrowser is nu via Broadcast Beta beschikbaar. Het maximaal aantal deelnemers is tegelijkertijd verhoogd van 1.000 naar 2.000. Deelnemers aan een GoToWebinar Webbrowser uitzending kunnen direct deelnemen aan een GoToWebinar. Zonder de download van de GoToWebinar software.


Deze optie voor 2.000 deelnemers is automatisch beschikbaar als je reeds over een GoToWebinar 1.000 beschikt. Bij het aanmaken van een webinar heb je bij het aanmaken van een webinar de extra optie: webinar type. Je kunt kiezen tussen “Classic Webinar” of “Broadcast BETA”. Om gebruik te maken van de 2.000 deelnemer optie kies je voor “Broadcast BETA”.

Classic GoToWebinar

Bij een “Classic Webinar” kunnen, afhankelijk van de licentie, maximaal 100, 500 of 1.000 deelnemers live aanwezig zijn bij je webinar. Alle deelnemers staan standaard op mute. Als organizer kun je de deelnemers “muten” en “unmuten”.
Daarnaast is er de mogelijkheid om gebruik te maken van Polls, Handouts en Vragen.

Broadcast BETA – GoToWebinar Webbrowser

Verwacht je meer dan 2.000 deelnemers kies dan bij het aanmaken van het webinar voor de Broadcast Beta versie. Dit betekent automatisch dat deelnemers deelnemen via de webbrowser, zonder download van specifieke software.

GoToWebinar Webbrowser is nu via Broadcast Beta beschikbaar. Het maximaal aantal deelnemers is tegelijkertijd verhoogd van 1.000 naar 2.000.

Verder staan in de webbrowser versie de deelnemers uitsluitend op listen only. Ze kunnen niet unmuted worden.Dit betekent dat als je de webinar gebruik voor een coaching sessie,

GoToWebinar webbrowser 2000 deelnemers

Wil je aan de slag met Webinars?

Download mijn gratis E-boek om in 10 stappen je webinar software te selecteren.

Of vraag direct een trial aan van GoToWebinar (14 dagen) of Webinargeek (30 dagen).

 

Gratis GoToWebinar Trial ingrijpend gewijzigd

GoToWebinar Trial biedt de mogelijkheid om de webinar software inclusief GoToMeeting uitgebreid te testen. Wel heeft GoToWebinar de inhoud van de trial ingrijpend gewijzigd.

Vanaf heden is een GoToWebinar Trial account geschikt voor maximaal 10 deelnemers live.
Ook de periode dat je de webinar software kunt proberen is fors ingekort. Van 30 dagen naar 14 dagen.
Zodra je webinar meer dan 10 inschrijvingen heeft krijg je een mail.
Lees meer

GoToWebinar Source Tracking maakt succesvolle promotie zichtbaar!

GoToWebinar heeft een nieuwe functie toegevoegd: GoToWebinar Source Tracking (Bron Traceren). Waar hebben de aanmelders van jouw webinar gehoord? Email, LinkedIn, Facebook, Twitter of je mailing. Of via een partner? Je hoeft je dit niet langer af te vragen. Je kunt als GoToWebinar organizer nu een unieke URL link aanmaken voor iedere bron die je wilt traceren.

Je gebruik per platform (LinkedIn, Facebook) een andere unieke URL. Het Source Tracker rapport laat zien waar jouw deelnemers vandaan komen. Deze functie helpt je om de promotie van je webinar beter te managen. En te zien hoe effectief je social media marketing is. De functie is voor “Starters” abonnementen tijdelijk beschikbaar.

GoToWebinar Source Tracking aanmaken

GoToWebinar Source Tracking

1. Ga naar de My Webinars page en kies het gewenste webinar.

2. Op de Manage Webinar pagina, scroll naar beneden naar “Source Tracking BETA” en klik Edit.

3. Geef de bron een naam (bijvoorbeeld mailing, Email, Facebook, etc.), dan klik Create.

4. GoToWebinar maakt automatisch een unieke URL voor deze bron, en deze komt beschikbaar in “Your Sources” tabel hieronder en is klaar om te delen – shared!

Bronnen delen

1. Voor het uitnodigen van deelnemers met gebruik van de uniek URL kun je het volgende doen:

  • Klik Copy Link om alleen de URL te kopiëren, en te plakken waar je het wilt plakken. Bijvoorbeeld in een nieuwsbrief, social media.
  • Klik Share om het automatisch te posten op Twitter, Facebook of LinkedIn.

2. Zodra deelnemers zich registreren voor het event zal het aantal deelnemers per Bron toenemen, afhankelijk welke link ze gebruiken.

Archieveren van Source Tracking

Gotowebinar Source Tracking Archiveren

Als je niet langer een van de unieke Registratie URL’s wilt gebruiken dan kun je deze archiveren. Gebruik van de URL geeft vanaf dat moment een foutmelding.

LET OP: het is niet mogelijk om een Bron uit het Archief terug te halen. Weet dus zeker dat je de bron link niet langer nodig hebt.

1. In de Your Sources tabel, klik X icon naast de gewenste bron.

2. Klik Archive om door te gaan, of Cancel om de link te behouden.

3. Je gearchiveerde links blijven zichtbaar onderaan de tabel. Ze zijn grijs en niet langer beschikbaar.

Wil je aan de slag met webinars? Benieuwd welke webinar software het beste bij jou en je bedrijf past?

Download mijn e-boek “In 10 stappen je webinar software selecteren” en vraag een gratis test aan!

LinkedIn saai en stoffig?

Ik hoor regelmatig van ondernemers dat ze LinkedIn een lastig, maar vooral ook saai en stoffig platform vinden. Lastig, omdat het een echt zakelijk netwerkplatform is, en saai en stoffig omdat het niet de jeu biedt zoals bijvoorbeeld Facebook. En dat laatste is geen terechte kritiek, want er is, óók binnen LinkedIn, heel veel mogelijk qua opmaak, foto’s en video’s.Lees meer

Pagina 3 van 3712345...102030...Minst recente »
background: rgba(255, 255, 255, 0.73);