De route naar een communicatiestrategie die makkelijk geld oplevert
Heb je het webinar gemist of wil je het opnieuw bekijken?
———————-
Herken je de volgende communicatie-clichés:
- Communicatie kost veel geld en moeite en levert niet direct iets op
- Bezuinigen op communicatie is niet bedreigend voor de organisatie
- Met communicatie los je geen strategische issues op
- Onze medewerkers snappen niet waar het over gaat terwijl wij al zo vaak hebben verteld waar we heen gaan.
- De pers zoekt alleen maar sensatie en geen goed verhaal
- Mijn klanten gaan naar de concurrent terwijl wij hetzelfde of zelfs betere producten bieden
- Ik zou wel een corporate story willen die mijn merkbeleving versterkt
Tijdens het webinar laten Rinske Schellekens en Jacqueline van den Bergen van Vrouwen die Bouwen zien hoe je in 5 stappen naar een sterk merk groeit zodat communiceren direct resultaat oplevert. Zij vertellen hoe je de juiste marsroute kunt bepalen naar een communicatiestrategie die
- geld oplevert;
- jouw bedrijf op een unieke manier zichtbaar maakt;
- van communicatie een primair bedrijfsproces maakt.
Daardoor weten klanten jou moeiteloos te vinden en doen zij graag zaken met jou omdat jouw aanbod in alle opzichten het beste aanbod lijkt te zijn. Of het zo is doet er eigenlijk niet toe. Perception is reality. En daar werken we aan!
Rinske Schellekens en Jacqueline van den Bergen zijn sinds 2008 eigenaar van ‘Vrouwen die Bouwen’, een bureau voor strategische communicatie. Ze zijn expert op het gebied van merk- en reputatiemanagement.