Regelmatig krijg ik vragen van deelnemers aan de 60 dagen webinar challenge.
Vandaag een vraag die ik van Marc de Groot kreeg:
Ik heb in GoToWebinar het webinar aangemaakt.
Nu wil ik herinneringsmails in GoToWebinar instellen.
Hoe doe ik dat in GoToWebinar?
Of moet ik dat via mijn Email Service Provider doen.
Instellen herinneringsmails GoToWebinar
In onderstaande video laat ik je zien hoe je in GoTowebinar eenvoudig herinneringsmails instelt.
Je kunt maximaal 3 mailings voor afgaand aan je webinar instellen.
Verder kun je mailings instellen na het webinar: 1 aan de live deelnemers.
En een aparte mailing aan de “no-shows”. De geregistreerden die niet live hebben deelgenomen.
Je kunt kiezen tussen X aantal uren, dagen en weken voor of na je webinar.
Er is trouwens een slimme hack waarmee je ook 5 minuten voor aanvang een mailing kunt versturen aan iedereen die zich voor het deelnemer heeft geregistreerd.
Dit zorgt ervoor dat ik een opkomst percentage heb van 60-70%. Collega’s van mij hebben vaak een opkomst van 30-40%.
Heb je nog geen GoToWebinar account?
Vraag dan nu een 60 dagen Probeer versie aan.
Ja Ik wil 60 dagen GoToWebinar GRATIS Proberen!
Geen creditcard nodig.
Het account stopt vanzelf.
Volledige functionaliteit.
Succes met je webinar!