Marketing handboek voor een Succesvolle Praktijk [Webinar]
23 februari 2015 

Marketing handboek voor een Succesvolle Praktijk [Webinar]

Een van de allergrootste worstelingen van ondernemers is om een succesvol bedrijf te creëren.
Zonder stress te hoeven ervaren of je voldoende klanten en dus inkomsten hebt.
Ben jij therapeut, coach of counselor?
Ook dan ben je ondernemer!
Ook jij kunt een succesvol bedrijf creëren!

Jij bent immers expert in jouw vakgebied.


Je hebt tijdens de beroepsvormende opleidingen en bijscholingen door beroepsverenigingen veel geleerd over het inhoudelijke vak.
Maar de net zo belangrijke kennis hoe je dan je cliënten aantrekt en hier goed voor betaald wordt, dat is jou niet geleerd.
Terwijl clienten essentieel zijn om je vak te kunnen uitoefenen.
Zodat jij jouw kennis die je hebt te bieden in de wereld kunt zetten.
En mensen helpt bij hun transformatie die ze nodig hebben.

Daarom ben ik zo blij om je persoonlijk te laten weten dat er nu een geweldig boek is.

Geschreven door mijn collega’s, Jeanet Bathoorn en Sandra Derksen.
Ook interessant voor ondernemers zonder praktijk die meer willen verdienen ;-)

In mijn LunchWebinar op Dinsdag 24 februari interview ik Sandra en Jeanet. Over het boek. Over het hebben van een succesvolle praktijk. Bekijk de opname
Stel je vragen onder deze blog. De leukste, interessantste vragen worden live beantwoord door Jeanet en Sandra.

Onder de live deelnemers die een vraag vooraf of live hebben gesteld wordt een boek verloot!

Het boek is net gepubliceerd.
En nog niet beschikbaar in de boekhandel.
Dit nieuwe boek levert baanbrekende en onmisbare kennis hoe jij jouw passie, vaardigheden en talenten omzet naar een bloeiende praktijk.
Zij leren je hoe je meer mensen helpt, (veel) meer geld verdient en een leven creëert waar jij van houdt.
Als je klikt kun je meteen een deel van het boek gratis downloaden.

marketing handboek succesvolle praktijk jeanet bathoorn sandra derksen lunchwebinar

Zo leer je onder andere in het boek “Marketing Handboek voor een Succesvolle Praktijk” hoe: je stopt met het uurtje-factuurtje werken en zo een grote sprong in inkomen realiseert; je je cliënt beweegt van interesseren naar investeren; je social media en internet inzet om zichtbaarheid en expertstatus te claimen; en nog ongelofelijk veel meer! Jeanet en Sandra weten waar ze het over hebben. Jeanet is social media best seller auteur, veelgevraagd spreker en business coach. Zij is regelmatig te gast bij bekende programma’s op radio en TV om haar kennis over social media te delen. Sandra is therapeut en business coach en heeft meer dan 15 jaar een – inmiddels grotendeel online – praktijk. Zij is één van de voorlopers in Nederland om op een revolutionaire en slimme manier je praktijk te voeren. Mocht je het boek willen kopen – wat ik je echt ZEER aanraadt – dan krijg je toegang tot hele waardevolle informatie die je meteen kunt toepassen… ook als je net startend bent! Maar dat is niet alles… je krijgt ook toegang tot vele gratis bonussen! Ook krijg je mijn bonus. Om te ervaren hoe webinars bijdragen aan jouw praktijk! Jouw onderneming! Bekijk de opname!

Download gratis het eerste deel of bestel het Boek direct!

Stel je vragen hieronder!

Over de schrijver
guusta
Door

guusta

op 24 Feb 2015

Ik ben niet goed met social media. Bestaat er toch een gemakkelijke manier om mijn clientenbestand uit te bouwen via de social media.

Robert
Door

Robert

op 25 Feb 2015

Guusta, ben het helemaal met Jeanet eens. Iets wordt pas eenvoudig(er) als je het vaker hebt gedaan. Dat geldt voor leren lopen, leren fietsen, autorijden maar ook voor social media en online ondernemen. Wel kun je je leertijd verkorten door een expert in te schakelen. Zoals een rij-instructeur om te leren autorijden. Wel zijn er diverse tools die het gebruik van social media gemakkelijker maken. Zelf gebruik ik https://webinarexperts.nl/coschedule en http://bufferapp.com voor het inplannen van mijn blogs op social media.

Jeanet
Door

Jeanet

op 24 Feb 2015

Dag, Wij zullen ook niet gaan roepen dat marketing of ondernemen of social media of boekhouden of ... eenvoudig is. Social Media is in die zin gemakkelijk omdat je daar wel gemakkelijk cliënten kunt vinden, en ze kunnen jou vinden. Zomaar wat gaan roepen werkt niet. Eerst nadenken over doelen en je ideale cliënt gaat daaraan vooraf. Vanaf hier kan ik niet inschatten wat er precies 'niet gemakkelijk' aan is. Het in de vingers krijgen van sociale media kost tijd en ervaring. Dit proces kan enorm versneld worden door een goede expert te raadplegen. https://webinarexperts.nl/" title="Marketing handboek succesvolle praktijk" target="_blank" rel="nofollow">Vraag de gratis informatie vast op en maak de eerste stappen. Succes en bedankt voor je reactie. Groeten, Jeanet

Shafik
Door

Shafik

op 24 Feb 2015

ik werk als therapeut met vroege trauma's. Het kost gewoon veel tijd en individuele aandacht om iets te bereiken. Wij werken op dit gebied met sessie-prijzen, blokken van 90-120 min. En elke cliënt is echt heel anders ! Hoe kun je dat dan anders organiseren, volgens jullie?

Sandra
Door

Sandra

op 24 Feb 2015

Als hypnotherapeut begrijp ik helemaal dat het werken met traumatische ervaringen tijd vraagt. Maar het mooie is dat jij dat in een programma kunt 'stoppen', jij bepaalt namelijk uiteindelijk hoeveel tijd je programma duurt. Mijn ervaring is vanuit de periode dat ik uurtje-factuurtje werkte ik gemiddeld genomen een x-aantal sessies nodig had rondom een specifieke problematiek. Dit kun je bijv. vertalen naar een high-end programma die uit x-sessies bestaat. Maar belangrijk is dat een high-end programma véél meer is dan alleen maar sessies. Je stopt er nog andere elementen in - https://webinarexperts.nl/" title="Marketing handboek Succesvolle Praktijk" target="_blank" rel="nofollow">zie ons boek - waardoor het een diepgaand transformatieprogarmma wordt rondom één specifiek probleem (of trauma).

Reactie plaatsen